Barion Pixel

Senjutsu: Japán hadurainak vérrel írott legendája

17.990 Ft

Az Ashikaga-sógunátus évszázados hatalma semmivé foszlott, brutális polgárháborúba sodorva a feudális Japánt. A klánok egymás ellen fordultak, és a daimjók, a helyi hűbérurak, igyekeznek erőre és tekintélyre szert tenni.

A Senjutsu egy körökre osztott játék, melyben mindegyik játékos egy-egy szamurájt irányít. Merülj el a feudális japán világában! Harcolj a földesurad győzelméért és győzd le a többieket a különleges harcban.

Készleten

Leírás

A játékosok egy-egy szamurájt irányítanak, egy tapasztalt harcost, aki esküt fogadott egy daimjónak és klánjának. Feladatuk legyőzni az uruk törekvéseit fenyegető ellenséget, és a legyőzött fejét tálcán kínálni uruknak. A Japánért folytatott küzdelemben neves harcosok hullanak el, és a történetüket vérrel írják.

Egy kör menete:

Húzz egy kártyát – minden játékos egyszerre húz és vesz kézbe egy képesség kártyát a képességkártya-paklija tetejéről. (Minden alkalommal, amikor húznod kellene a képességkártya-paklidból, de az kifogyott, akkor egy sérüléskártyát kell húznod.

Válassz egy képességkártyát – válassz egy kártyát a kezedből és helyezd képpel lefelé az asztalra. Az így kijátszott képességkártyák “játékban vannak”. Ha egy kötelező fókuszköltséget tartalmazó képességkártyát választasz, akkor elég fókuszjelölővel kell rendelkezned ahhoz, hogy fizess a kártyáért. Ha nincs elég fókuszjelölős, más képességkártyát kell választanod.


Fedj fel egy kártyát
 – Miután minden játékos választott egy kártyát, fordítsátok fel mindet egyszerre, mindenki számára jól láthatóan. Majd fizesd ki a kötelező költségeket és ha a kártyádnak van opcionális kezdeményezősebessége, akkor dönthetsz úgy, hogy ezt a költséget kifizeted. Az előnykövető legalján lévő játékossal kezdve és növekvő sorrendben folytatva a játékosok kijátszhatnak egy-egy azonnali helyettesítő kártyát vagy passzolhatnak. Dönts a változó kezdeményezősebességről: azoknak a játékosoknak, akik változó kezdeményezősebességű kártyát fedtek fel, el kell dönteniük, hogy melyik számot választják kezdeményezősebességnek, amely lehet bármelyik feltüntetett szám, vagy egy tetszőleges érték a két szám között.

 


Hajts végre
 – A kijátszott képességkártyák hatását végre kell hajtani a kártyák kezdeményezősebességének csökkenő sorrendjében a legmagasabb számmal rendelkező kártyával kezdve – a képességkártyák hatásait mindig egyenként, fentről lefelé haladva kell végrehajtani.


Dobj el – 
Helyezd bármennyi játékban lévő képességkártyádat a dobópakliba. Az alapképesség- és alapfegyverkártyák nem kerülnek a dobópakliba.


Játék győztese:

Ha a karaktered sérüléslimitjével egyenlő vagy annál több sérülést kapott, legyőztek. Akkor is legyőztek, ha karaktered kézlimitjével egyenlő vagy annál több bénításkártya van a kezedben. Minden karakter sérülés- és kézlimitje a karakterkártyáján található. A játék győztese az utolsó legyőzetlen karakter (vagy karakterekből álló csapat).

A Senjutsuban akár egyedül is játszhat az MI karakterek ellen! Az MI ellenfeleket, amelyek nem karakterek, egy kartonfigura és egy, a játék elején megépített szóló képességkártya-pakli jelképezi. Az MI ellenfél három viselkedés közül követi valamelyiket: mindegyik viselkedés egy konkrét harcmezőt vesz célba a karaktered orientációjának függvényében, amikor az ellenfél szóló képességkártyáját hajtod végre.
Akár mások ellen küzdesz, akár egyedül teszel próbát az MI ellen is garantált lesz a szórakozás.

Bemutató videó

Játékosok száma: 1-4 fő

Becsült játékidő: 15-20 perc

Életkor: 14+