Barion Pixel

Igenis, Sötét Nagyúr! – vörös változat

9.990 Ft

Ki tudod dumálni magad?

Az Igenis, Sötét Nagyúr! kommunikációs partijáték nagyobb társaságoknak is. A játékosok nehéz feladatot kaptak a Sötét Nagyurat megszemélyesítő játékostól – és most próbálják egymásra hárítani a felelősséget, hogy miért is buktak el… A kommunikációt és a kreativitást fejlesztő társasjáték.

Készleten

Leírás

Rigor Mortis: Nos, ocsmány kis férgek, elhoztátok nekem a szürke varázsló köpenyét, ahogy az megparancsoltam?

Shalma-Ne: A kö-kö-köpenyt? Természetesen, Uram… Éppen a varázsló tornya felé mentünk, de amikor keresztülvágtunk az erdőn, ez a kontár eltévesztette az utat…

Rigor Mortis: Valóban, Nya-Khebo?

Nya-Kebo: De Uram, nem az én hibám volt! A jó utat követtem, ám amikor kitört az a szörnyű vihar, Simur-Hadd azt mondta, hogy keressünk menedéket egy bányában…

Rigor Mortis: Féltünk, hogy vizesek leszünk, nemdebár?

Simur-Hadd: Ööö, hát igen, sajnos ez így volt… De én nem akartam, hogy…

Rigor Mortis: Simur-Hadd! Már sokadjára esik kútba miattad egy igen fontos küldetés! És sokadjára jár ki neked a súlyos büntetés! Maradj csak, ahol vagy…

Minden epikus történet arról szól, hogy a Gonoszok az árnyékban szövik aljas terveiket a Jó erőinek elpusztítására, hogy azután a Sötétség győzedelmeskedjék. Ám előbb-utóbb Hősök keresztezik az útjaikat, akik nagy áldozatok árán legyőzik őket, visszahozva a Jóság és az Igazság uralmát. Köszönet nektek, nagy Hősök, amiért a Fény beragyoghatja a földet!

De… Mi történik akkor, amikor a sötétség megvert, megalázott talpasai visszasunnyognak a gonoszság ama üregeibe, ahol megszülettek? És mi történik akkor, ha mindezek a Kragmortának nevezett világban esnek meg? Hogyan viselkednek a Sötét Oldal alattomos kis szolgái, amikor Sötét Mesterük, Rigor Mortis, a Gonosz Lángelme, az Elveszett Földek Ura színe elé kerülnek? Nos, ideje, hogy megtudjuk…

Játékszabály

Bemutató videó

Játékosok száma: 4-7 fő

Becsült játékidő: 20-30 perc

Életkor: 8+