Leírás
Miért kísértenek sétáló csontvázak és miért rejtőzik egy félelmetes sárkány a Karak-kastélyban? A választ porlepte tekercsek rejtik: egy kegyetlen uralkodóról mesélnek, aki végtelen hatalomra és gazdagságra vágyott. Az egész ország szenvedett zsarnoki uralkodása alatt. Nem is csoda, hogy voltak hősök, akik próbálták megállítani. Mind a Karak-kastélyba indultak, de azóta senki sem hallott felőlük. Céljukat mégis elérték – Karak uralkodója eltűnt a föld színéről. De senki sem tudja, mi történt valójában. Azt rebesgetik, hogy Karak egykori ura a fekete mágia segítségével megragadt valahol élet és halál közt, ahol csak arra vár, hogy visszatérjen az élők közé…
A Karak: Hősök és lidércek két új teremmel – a küzdőarénával és az elátkozott kamrával – bővíti a játékot.
- Küzdőaréna – amint egy hős belép az arénába el kell döntenie, hogy melyik másik játékost hívja ki harcra. Ezután a kiszemelt játékos figuráját az arénába kell helyezni. A hősök közti harc hasonló a szörnyekkel való harchoz, csak itt a másik hős támadóerejét kell túlszárnyalni.
- Elátkozott kamra – ha egy játékos belép az elátkozott kamrába, dobnia kell az egyik dobókockával. Ha 1-et, 2-t vagy 3-at dob, Karak átka sújtja, és elvesz egy átokjelzőt.
Miért kísértenek sétáló csontvázak és miért rejtőzik egy félelmetes sárkány a Karak-kastélyban? A választ porlepte tekercsek rejtik: egy kegyetlen uralkodóról mesélnek, aki végtelen hatalomra és gazdagságra vágyott. Az egész ország szenvedett zsarnoki uralkodása alatt. Nem is csoda, hogy voltak hősök, akik próbálták megállítani. Mind a Karak-kastélyba indultak, de azóta senki sem hallott felőlük. Céljukat mégis elérték – Karak uralkodója eltűnt a föld színéről. De senki sem tudja, mi történt valójában. Azt rebesgetik, hogy Karak egykori ura a fekete mágia segítségével megragadt valahol élet és halál közt, ahol csak arra vár, hogy visszatérjen az élők közé…
A Karak: Hősök és lidércek két új teremmel – a küzdőarénával és az elátkozott kamrával – bővíti a játékot.
- Küzdőaréna – amint egy hős belép az arénába el kell döntenie, hogy melyik másik játékost hívja ki harcra. Ezután a kiszemelt játékos figuráját az arénába kell helyezni. A hősök közti harc hasonló a szörnyekkel való harchoz, csak itt a másik hős támadóerejét kell túlszárnyalni.
- Elátkozott kamra – ha egy játékos belép az elátkozott kamrába, dobnia kell az egyik dobókockával. Ha 1-et, 2-t vagy 3-at dob, Karak átka sújtja, és elvesz egy átokjelzőt.
Karak ura játékváltozat:
Karak ura egy hatalmas fejedelem volt, akinek sikerült egyesítenie egy szétszakad országot, amely folyamatosan külső támadások ellen küzdött. E törekvése sok áldozatot követelt, de már majdnem sikerrel végződött.
Egyetlen utolsó ellenfelet kellett legyőznie: az időt. Karak ura nem tervezte bármiféle utódnak továbbadni a hatalmát. Még mit nem! Halhatatlanná akart válni, és örökké uralkodni. Ez majdnem sikerült is neki, de néhány varázsló és hős közbeszólt. Az ádáz küzdelem után Karak ura élet és halál közt ragadt. Azóta keresi a módját, hogy visszatérjen a trónra, amelyet időközben egy óriásgyík foglalt el.
Ez a játékváltozat még több izgalmat hoz a játékba, és meghosszabbítja a felfedezésekkel teli kalandot. Ezt a változatot azoknak ajánljuk, akik jól ismerik az alapjátékot, főként az egyes hősök különleges képességeit. Karak urának szerepét a leggyengébb hős veszi majd át a játék során.
Itt az ideje feldobni a Karak alapjátékodat a Hősök és lidércek kiegészítővel. Még több izgalom és még több küzdelem. Te vajon hogy teljesítesz majd?
Játékosok száma: 2-5 fő
Becsült játékidő: 30-60 perc
Életkor: 7+