Barion Pixel

Állati iramban

3.490 Ft

Csipogástól, hápogástól, ugatástól visszhangzik az udvar! Kiskacsák, tyúkok, nyuszik, kutyák és kakasok – minden állat készen áll a versenyre! A csapattagok egymást biztatják: a váltófutás alighanem tele lesz izgalmas és drámai fordulatokkal… Kukurikú! A verseny elkezdődött, ideje játszani! Indítsd el a megfelelő állatokat a megfelelő időpontban, hogy te vihesd haza a trófeát!

Elfogyott

Leírás

Kukurikú… Jó reggelt! Az állatok már régen készen állnak, bemelegítettek az izgalmas futamra. Egy különleges váltóverseny készülődik: kiskacsák, tyúkok, nyuszik, kutyák és kakasok állnak a rajtvonalnál. De vajon te mennyire haladsz majd gyorsan?

Játszd ki megfelelő pillanatban a kártyáidat, hogy elsőként haladj át a célvonalon!
Előkészületek:

Tegyétek a rajtvonal- és versenypályakártyákat, valamint a célvonalat az asztal közepére. Ezután válasszatok magatoknak csapatot, és vegyétek el a hozzájuk tartozó váltóbotot. Tegyétek őket a rajtvonalra, majd vegyétek el a megfelelő színű csapatkártyákat.
A játék célja:

Játszd ki a megfelelő kártyákat a megfelelő pillanatban, és léptesd a váltóbotodat úgy, hogy te haladj át elsőként a célvonalon.
Játék menet:

Minden körben a játékosok egyszerre kerül sorra. Először válasszatok egy kártyát, majd játsszátok ki őket egy időben.

  • Kártyák kiválasztása – mindenki válasszon ki egy kártyát és helyezze az asztal közepére képpel lefelé.
  • Kártyák kijátszása – miután mindenki letett egy lefordított kártyát az asztalra, egyszerre fordítsátok fel őket. Ekkor lépnek érvénybe a kártyák képességei. A kijátszott kártyák képpel felfelé az asztalon maradnak a korábban kijátszott kártyáitok mellett.

Ezután új kör kezdődik. Most már mindenkinek eggyel kevesebb kártya van a kezében.
A kártyák képességei:

  • Kiskacsa – minden, a körben kijátszott kiskacsáért cserébe lépj egyet a váltóbotoddal.
  • Tyúk – ha senki nem játszott ki kutyát, akkor lépj hármat a váltóbotoddal.
  • Nyuszi – ha senki nem játszott ki kutyát ebben a körben ÉS csak te játszottál ki nyuszit, akkor lépj négyet a váltóbotoddal.
  • Kutya – Megakadályozza más játékosok tyúk- és nyuszikártyáinak képességeit. Lépj  annyit a váltóbotoddal, ahány kártya képességét megakadályozta a kutyád.
  • Síp – A köröd végén vedd vissza az összes eddig kijátszott kártyádat a kezedbe.
  • Kakas – Ismételd meg az előző körben kijátszott kártyád hatását.


Ha egy játékos áthalad a célvonalon
 (belép a dobozba) a játék véget ér. Ha többen egyszerre lépitek át a célvonalat, akkor az nyer, aki az adott körben a legtöbbet lépte.

Az Állati iramban egy különleges, pörgős társasjáték, amelyben a játékosok célja, hogy megfelelő időben használják ki az állat-kártyákat. Haladj előre a váltóbottal és közben próbálj a többiek fejébe látni. Vajon ők milyen kártyát tesznek le?

Játékosok száma: 2-5 fő

Becsült játékidő: 10 perc

Életkor: 7+